قوانین سایت

شرایط و قوانین استفاده از سرویس ها و خدمات گیاهان دارویی تریتا:



کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی گیاهان دارویی تریتا به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت گیاهان دارویی تریتا هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری گیاهان دارویی تریتا و سایر خدمات ارائه شده توسط گیاهان دارویی تریتا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات گیاهان دارویی تریتا است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین  گیاهان دارویی تریتا از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های گیاهان دارویی تریتا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های گیاهان دارویی تریتا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات گیاهان دارویی تریتا اقدام کند.
همچنین از آنجا که گیاهان دارویی تریتا  یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده و شرایط ارسال کالا:

محصولات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط  گیاهان دارویی تریتا.از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با گیاهان دارویی تریتا همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وب‌سایت گیاهان دارویی تریتاعرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشنده‌ها توسط گیاهان
دارویی تریتا بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.

- مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.
- فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.
- خریداران حداکثر تا ۲ روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.
- سفارش‌هایی که دارای حداقل یک کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت ۱۶ هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل ۱ روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) در تهران و شهرستان‌ها، ارسال خواهند شد.
- ۱ روز کاری فاصله زمانی تحویل برای کالاهای فروشندگان، به معنای این است که در صورت خرید کالای فروشندگان ، شروع پردازش سفارش حداکثر ۱ روز پس از زمان سفارش‌گذاری در گیاهان دارویی تریتا است.

زمان تحویل کالا به مشتریان عزیز:

-ارسال کالا در اصفهان نهایتا طی ۲۴ ساعت انجام خواهد شد و در دیگر استان های کشور ۴۸ ساعت خواهد بود.


- منظور از ۱ روز کاری، زمان آماده‌سازی و ارسال کالا از انبار گیاهان دارویی تریتا  توسط فروشنده است، که امکان دارد تاین زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.
- در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و گیاهان دارویی تریتا  تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف 24 ساعت در اصفهان تامین کند، درصورت عدم تامین کالا بعد از ۴۸ ساعت، اقلام در انتظار تامین سفارش‌ شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد.
- در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و گیاهان دارویی تریتا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
- در صورتی‌که گیاهان دارویی تریتا تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی را اعلام کرد (Discount Voucher)، میزان خرید از کالاهای فروشندگان محاسبه نمی‌شود و این کالاها مشمول استفاده از این تخفیف‌ها نمی‌شوند.
- نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه گیاهان دارویی تریتا است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می‌گیرد.
- به کالاهای فروشندگان تخفیف سازمانی تعلق نمی‌گیرد.
- توجه لازم را داشته باشین قبل از خرید از وب سایت گیاهان دارویی تریتا
 دقت و مشاوره لازم را در نظر بگیرین بعلت اینکه بیشتر کالاهای گیاهان  دارویی تریتا جز مواد غذایی  و دارویی می باشد،وبه صورت بسته بندی یا وکیوم می باشد امکان برگشت از طریق خریدار نمی باشد و طبق قانون نظام صنفی واحکام تجارت و کسب و کار و آموزشگاه بهداشت اقاله محسوب شده و امکان برگشت محصول از خریدار  میسر نمی باشد.

ارتباطات الکترونیکی:

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات  گیاهان دارویی استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به گیاهان دارویی تریتا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که گیاهان دارویی تریتا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
 
سیاست های رعایت حریم شخصی:

گیاهان دارویی تریتا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
 گیاهان دارویی تریتامتعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت گیاهان دارویی تریتا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات گیاهان دارویی تریتا، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط گیاهان دارویی تریتا جزئی از اموال گیاهان دارویی تریتا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار گیاهان دارویی تریتا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای گیاهان دارویی تریتا محفوظ می‏‌دارد‌